Best Of

Nu finns en lista med highlights från min blogg, enligt mig själv.

2009-03-02

Simma med barn

Före eftermiddagssolen på balkongen igår cyklade (!) jag och småbarnen till simhallen.

Det funkade perfekt att låta dem leka en halvtimme, medan jag simmade 1000 meter!
Sen lekte vi och hoppade lite osv, bastade, lekte lite till.
Men jag tröttnade på lekandet, och innan vi cyklade hem igen fick de leka själva medan jag simmade 500 meter till.

Nu vet jag att det funkar.
Alltså en ursäkt mindre att låta bli...

1 kommentar:

  1. Väldigt sugen på att testa med mina också. Fast minstingen kan ju inte riktigt simma än, känns lite läskigt att lämna de ensamma då... Kanske han lär sig på en timme på lördag em? Blir lite sugen på att göra som du.... Får se om det blir så. Men realisten i mig säger att jag mest sannolikt simmar med barnen utomhus till sommaren istället *s*.

    SvaraRadera

....ja det är ju betydligt trevligare än att låta bli!