Best Of

Nu finns en lista med highlights från min blogg, enligt mig själv.

2009-09-06

Sverige ägde - men TV8 ???

Ja, det gjorde de faktiskt.

Till största delen samma gamla "0-0, en bra match, vi är nöjda"-spelare. Men idag hade plötsligt de fått en injektion av nåt som de ju någon gång måste haft, för att ha kunnat bli gräddan av svenska fotbollsspelare. De hade en vilja att vinna och medlen att få det att ske.

Ojojoj.
Det skreks lite i soffan igår kväll. Som det måste gjorts i alla soffor i alla hem som har tillgång till den obskyra kanalen TV8.

De representerar sveriges befolkning på fotbollsplanen. Det borde vara en del av allemansrätten att få se denna underhållning. Fram för att idrott av nationellt intresse ska sändas på allmänt tillgängliga SVT utan reklamavbrott!

Flaggan hänger fortfarande där ute på balkongen.
Och jag gräver fram en liten msn-bild som jag hade under EM förra året. Tyvärr fick jag inte så mycket användning av den då...
Välkommen tillbaka.
.....

1 kommentar:

  1. Den var ju bara helt grym....

    Matchen...
    Ditt inlägg...
    Simon Banks artikel...

    Heja Sverige!

    SvaraRadera

....ja det är ju betydligt trevligare än att låta bli!