Best Of

Nu finns en lista med highlights från min blogg, enligt mig själv.

2008-02-08

Magsjuka och tv-spel

Vaknade vid 2-tiden av att Love kröp upp i min säng.
Ont i magen.

Vaknade vid 3-tiden av att Love kröp ner från min säng.
Törstig.

Vaknade ett par minuter senare av kaskadspya i vardagsrummet.
Vaknade.

Satte Love i duschen. Hämtade plastpåse, hushållspappersrulle, diskhandskar, toarengöring.
Låg på alla fyra.

Hämtade madrass och lade nedanför min säng, så han inte skulle behöva sova på loftet.
Sov.

Vaknade och körde dottern till dagis.



Hojade till centrum och handlade lite...

Det är visst några saker jag saknat i mitt hem sedan flytten i somras...





Nu ska här skuras!

Det blev ju lite att ta hand om i natt...






Lyckades boka tvättstuga.

Riktig husmor idag.







Efter lunchen - som han faktiskt kunde äta utan problem - rullade vi in datorn till vardagsrummet.





Det spelas Lego Starwars på 37" tv och med ljudet ut min min gamla hederliga stereo.
Inte mycket sjuk nu inte...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

....ja det är ju betydligt trevligare än att låta bli!