Best Of

Nu finns en lista med highlights från min blogg, enligt mig själv.

2007-09-15

Min twilightzone

Min guldstund

Mellan stimmigt middagsstök

Och långsamt soffsoftande

Kottar mätta och belåtna

Bortflugna till lek

Lite mat på tallriken

Mer vin i glaset

Okynnesjonas lever ut

Fötterna på stol brevid

Njuter en tugga

En sipp i taget

Andas

Ett barn kryper upp

Får en kram och mys

Ett annat tar ett bad

Hör sjöar på golvet

Ett tredje vid datorn

Blippar slår highscore

Ett fjärde dukar av

Under tunga suckar

Men inte min tallrik

Inte mitt glas

Jag sitter jag andas

I min egen twilightzone

Mellan vår dag och min natt

1 kommentar:

  1. Guldstunderna är guld värda.

    Det är underbart att höra att du njuter av dem.

    SvaraRadera

....ja det är ju betydligt trevligare än att låta bli!