Best Of

Nu finns en lista med highlights från min blogg, enligt mig själv.

2007-11-09

Nya Svensson

Det är ett riktigt Svensson-liv jag lever.
Nej, inte villa, fru, barn, Volvo, schäfer, segelbåt...

Nya Svensson

Livet där Master Bedroom = loftsäng i vardagsrummet.
Det är fredag udda vecka.
Blir pappa igen.
Fyra barn kommer till mig efter en vecka hos två olika mammor.
En vecka jobb, umgänge, jobb, träning, jobb, jobb är slut.
En vecka barn, matsäck, läxa, disk, jobb, tvätt, saga har börjat.
Taco.
Idol.
BagInBox.
Social via msn i reklampauser.
Kommenterar Idol-insatser med Svensson-systrar via msn.
Får en tanke, ingen att bolla med, bloggar den.
Onlinespel i rummen.
Trött dotter somnar i knät.
Trött pappa somnar före utröstningen.

Kan det bli mer Svensson?
2000-talets Svensson.
Mitt liv.
Bra liv.

1 kommentar:

....ja det är ju betydligt trevligare än att låta bli!