Best Of

Nu finns en lista med highlights från min blogg, enligt mig själv.

2009-02-04

1/6 Verksamhetsarkitekt

Nu är de två första dagarna avklarade.
Proppfull i huvudet med processkartor och processmodeller och processutvecklingsmetoder.
Vi har möblerat processfiskar och aktivitetsrutor.


Nu har jag framför mig en månad med hemuppgift, att beskriva en vald process i en vald verksamhet enligt en vald processmodell.

Och om jag får tråkigt, så har jag runt 300 sidor ur denna lilla hög som ska plöjas till nästa gång...

3 kommentarer:

  1. Oj, oj, ja det är bara att sätta igång!!

    SvaraRadera
  2. Lutar åt att nyckelordet i detta inlägg stavas p-r-o-c-e-s-s... ;)
    Lycka till med studierna!
    /Sofia

    SvaraRadera
  3. ...jo.... mycket processerier blir det....

    SvaraRadera

....ja det är ju betydligt trevligare än att låta bli!