Best Of

Nu finns en lista med highlights från min blogg, enligt mig själv.

2009-02-04

Fullt i hjärnkontoret

Hjärnstorm är inte bara ett program på SVT, det är även vad man kan uppleva natten efter en intensiv kursdag.



Gick och lade mig kl 22 med denna härliga underhållning.
Släckte och däckade efter en halvtimme.

Sen började det blåsa upp till storm.
Tusen miljoner tankar flög omkring i huvudet.
Men fördelen var att de flög ganska fort.
När jag tyckte att hela natten måste gått och jag fortfarande kände mig helt död, orkade jag till sist vända mig om för att se hur bråttom jag hade.
Då var klockan 2.
Andades ut, svepte ett glas vatten, och sov sen mycket bättre!

Men nu är det dags att sätta fart här vid frukostbordet!
Ikväll kommer jag hem med högen med böcker och pärmar vi fått, kanske redovisas de här...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

....ja det är ju betydligt trevligare än att låta bli!