Best Of

Nu finns en lista med highlights från min blogg, enligt mig själv.

2009-02-05

Sjökexet

Han ser ut som nåt jätteslemmigt från Tylösand/Sandhamn/Stureplan, men ärligt talat gör han löjligt sköna/roliga/fnittergenererande mixar som Sveriges Radio bjuder oss på!
Vågar du se hur han ser ut?
Klicka här. Säg inte att jag inte varnade dig.

Om du inte blev alltför avskräckt - är det bara att surfa in hit och låta dig underhållas!

Ett litet exempel...
(Jaja, jag hade gärna velat bädda in det i inlägget, men lyckades inte.)

(Fast jag har väldigt svårt att acceptera att Papa Dee (?) kallar honom "Sjötjexet"...)

2 kommentarer:

  1. Jag ler när jag läser. Jag håller med dig om bilden. Och ja - jag gillar mixarna - och småfnittrar och nickar igenkännande.

    SvaraRadera
  2. Haha, En bild!?! Inte rättvist mot karl ju. Från vad jag ahr hört från bekanta som träffat han är han en jordnära och riktigt trevlig typ!

    Om ni gillar hans mixar så kolla in detta, har rippat allt jag kom över med Sjökexet, 95 låtar! Håll till godo :- )

    http://thepiratebay.org/torrent/4850461

    SvaraRadera

....ja det är ju betydligt trevligare än att låta bli!