Best Of

Nu finns en lista med highlights från min blogg, enligt mig själv.

2007-07-31

Jonas ver 2.0 – Mitt i Prick --> DELAYED

Citat från 5 juni:
Stay tuned.... Jonas ver 2.0 släpps inom kort.

Jo... möjligen har vi en tidig betarelease tillgänglig snart.

Agera istället för att reagera.....

Utvecklingsarbetet går framåt, om än sakta. Vi har inte ännu gått in i den officiella testfasen, även om vissa spontantester genomförts med varierande resultat.

Primärt utvecklas funktionaliteten genom att umgås med sig själv. Hitta drivkrafter som är mina egna. Prioriteringar, behov, själavårdande kontra själasargande aktiviteter och tankar.
Att sakta fixa i lägenheten är bra. Skönt att vara kreativ, men utan att det blir helt distraherande från mig själv. Plantera blommor, sätta upp tavlor, packa upp en kasse med CD-skivor.

Är jag ensam om att sjunga i tvättstugan? Blir alltid full av nån musik när jag går ner dit och där är jag helt själv och praktiskt aktiverad av jobbet som ska utföras och så är det ju så bra akustik för mig och min sköna stämma.... *s*
Svara på min undersökning här brevid :) ===>

1 kommentar:

  1. Själv sjunger jag aldrig i tvättstugan och inte heller i duschen - men desto mer i bilen. Här snackar vi bra akustik ;-). Och att det sen ser precis hur dumt ut som helst med folk som sjunger i bilen - vem bryr sig?!

    SvaraRadera

....ja det är ju betydligt trevligare än att låta bli!