Best Of

Nu finns en lista med highlights från min blogg, enligt mig själv.

2009-01-09

Nästan lagom i hjärnkontoret

Sacred Spirit funkade ganska bra.
Jag hade visserligen inte sån där skön ro i huvudet när jag kom isäng igår, men det gick ändå att somna in på kanske en halvtimme-trekvart.

Nu ska det strax bli bio - Australia, 2:45 lång - och sen lite mat med L, då det efterlängtade vinet kanske får 2009-premiär i strupen! (Nyårsnatten räknas f.ö. som 2008)
Hoppas verkligen kunna sova lite bättre efter det i natt. När hjärnan är lite sådär lagom avstängd.
Och så hoppas jag ju så klart att jag inte somnar under filmen! Den var ju onekligen lite lång... Ber om obekväma biostolar.

Glad fredag på er, where ever you are!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

....ja det är ju betydligt trevligare än att låta bli!