Best Of

Nu finns en lista med highlights från min blogg, enligt mig själv.

2009-01-08

Utan vin försmäkta vi i denna öde lägenhet

eller...
Att köpa vin mår man bra av!



Och nu är det baske mej dags!

För er som kanske minns hur det såg ut för ett knappt år sedan så ser ni att här behöver saker och ting åtgärdas!

På lördag ska jag gå och botanisera.
Bland KRAV först, därefter finviner.


(nej förresten, det ska jag inte, januaritorkan har drabbat kontot hårt, men lördag den 24'e ska det bli av! fram till dess kanske jag lyckas slå till på en 2072, verkar billigt tjut. Umbala, hur illa kan det bli?)

3 kommentarer:

  1. Det här är definitivt något jag känner igen, men just nu, strange as it may sound, så har jag två (!) flaskor vin o en flaska glögg hemma! Undrar om glöggen blir bättre när den har lagrats ett år...?

    SvaraRadera
  2. Det är bara att gratulera!
    Själv hoppas jag faktiskt på en slurk ute på stan framåt kvällningen :)
    Tror du krogen tar biocheckar?

    SvaraRadera
  3. Ja kanske, om det ligger en biografsalong inom synhåll borde det fungera. ;) Trevligt med vin på stan, det ska jag nog satsa på efter den 26:e januari. Prova vingarna som 37 åring. Ha ha

    SvaraRadera

....ja det är ju betydligt trevligare än att låta bli!