Best Of

Nu finns en lista med highlights från min blogg, enligt mig själv.

2009-01-24

Volvo Ocean Race Game - för oss som är lite hårdare

Sitter på Centralen.
Suger på en öl, äter en macka.

Kopplar upp datorn, loggar in på VORG.
Justerar kursen.
Tittar in på DN.

På VORG har jag visserligen revat, men de där fjantarna på sina riktiga båtar skriker visst Hjälp! och smyger in i en vik.


Njuter en stund i kaoset här.
Men utan att något av kaoset är mitt.
Barnen lämnade till mormor och morfar, ska snart hoppa på Norrlandspilen till särbo/flickvän/kvinnvän/vi-som-tycker-om-att-umgås-även-om-vi-inte-bor-ihop/L.

Känns väldigt skönt.
Ett dygn utan mina barn.
Sen kommer vardagen igen, med allt det innebär.

Dags att stänga här.
Längtan är lite för stark för att vänta ännu ett tåg, nu har den gjort sitt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

....ja det är ju betydligt trevligare än att låta bli!