Best Of

Nu finns en lista med highlights från min blogg, enligt mig själv.

2007-06-17

Hoppas - och det vänder...! (?)

Hoppas på bra vind i morgon.

Ja det blev bra vind...
Seglade 8 timmar, i tystnaden av det öronbedövande dånet från vågor och vind i seglen.

Mår bra. Känns bra. Seglar bra.
Killarna funkar suveränt på sjön. Rasmus hjälper till klanderfritt på däck, Lukas roar oss ständigt.
Satt ikväll och körde ett parti Yatzy. Ingen vet hur det slutade, för Lukas var protokollförare och summerare. Och ingen litar på Lukas. Men det var skitkul.
Jag tror jag vann. Det känns som en sån dag. Vinden vänder, blåser åt rätt håll. Tärningarna rullar min väg.
The only way is up.

Livet är underbart - varför inte passa på att njuta av det när man ändå är fast i det?!?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

....ja det är ju betydligt trevligare än att låta bli!