Best Of

Nu finns en lista med highlights från min blogg, enligt mig själv.

2007-06-06

Solbränd - underbart!

Nu blir det mindre fokus på filosoferande och teoretiska utläggningar, och mer fokus på något som verkligen är Här & Nu.
Lätt röd rygg.... Inte alltför cancerogen hoppas jag.

I väntan på 2.0 går det bra att frivilligt anmäla sig till vård av de stackars hudceller jag själv inte når.
Men vilken dag!
Badat för första gången i år, cyklat i bara shorts... förberett båten för långseglingen.
Möjligen lite orolig för magsjuka eller vad man nu kan få av grymt skitigt badvatten....
Tyvärr har jag istället inte röjt något hemma, inte packat väskor till i morgon, inte tillräckligt förberett mig för föredraget jag ska hålla i Göteborg... inte engagerat mig i de mer eller mindre välartikulerade Sverige-firarna inne i stan...
Men det löser sig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

....ja det är ju betydligt trevligare än att låta bli!