Best Of

Nu finns en lista med highlights från min blogg, enligt mig själv.

2007-05-23

Fotbollskväll

I kväll ska jag vara en redig karl.
Champions League final i Aten mellan Milan och Liverpool.
Sitter på tåget nu, ska passera affärn för att köpa lite folköl och snacks. Inte tåget till Aten alltså. Tåget hem till tv'n.
När jag kommer hem har exet lovat att barnen ska sova och sen ska hon direkt iväg på en dejt.
Ska träna på att rapa o fisa lite, och svära åt domarjäveln.
Spännande.

Fortsättning följer.

2 kommentarer:

  1. Fotboll är inte min grej alls...såååå trist.

    SvaraRadera
  2. Testa att separera från en kvinna! Gör underverk för fotbollsintresset... ;)
    Blev faktiskt själv lätt överraskad att Champions League var så intressant i år...
    Känns nästan som jag är en man nu! Näää...... skoja bara :D

    SvaraRadera

....ja det är ju betydligt trevligare än att låta bli!