Best Of

Nu finns en lista med highlights från min blogg, enligt mig själv.

2007-05-09

Tragikomiskt

Det kom ett brev.....
Jag får ju då så klart en första reaktion.
Suck. Lägg av. Delete. Kanske Block.
Men en annan reaktion kommer sen.
Fan vad tragiskt det är. De säljer sig så gott det går, kanske får de napp och ett lyckligt liv i väst.
För jag tar för givet att det är en stackars öststatskvinna som skickat det.
Eller så har jag helt fel. Hon kanske tycker detta är världens grej, och gör det bara för att det är tokhäftigt. Och just jag kanske är väldigt speciell och utvald.
Men nej. Det är nog inte så.
Beklagligt.
Men å tredje sidan (eller är det fjärde nu?) så om jag ska tycka att detta är beklagligt, så finns det ju så mycket annat som är ännu mycket mer beklagligt här i världen.
Nä. Nu sover jag. Med en lätt beklämd känsla av att mina bekymmer är ganska löjliga.
Vad är det Snook säger?
Mitt stora problem är att mina problem är så små att de inte betraktas som
problem, men de gör lika ont för det så sjung med!
eller nåt sånt är det iallafall.
ZZzzzzzz.......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

....ja det är ju betydligt trevligare än att låta bli!