Best Of

Nu finns en lista med highlights från min blogg, enligt mig själv.

2007-05-27

Åh en sån karl!

Huvudet fullt med snor, kroppen tömd på energi.

Det här var inte riktigt vad jag behövde inför sista tokrusningen på jobbet före sommarlovet.

Ska ta några alvedon och dricka min C-vitamin, dricka mycket vatten. Tror på att skölja bort bacilluskerna.

Och visst f-n, om två timmar kommer modern till barnen hem... Då ska lite brunch ha dukats upp eller nåt sånt.

Det tjuter i öronen för att högtrycket i huvudet triggar tinnitusen.
Näsan pendlar mellan att vara helt igenkorkad och att rinna som om nån öppnat alla kranar.
Ögonen geggar.
Kroppen är frusen och kraftlös.

Bacilluskerna kör chickenrace mot ett antal klaner av pollen i min kropp. De tävlar om vem som kan jävlas mest med mig. Ibland krockar de, vilket tyvärr inte gör saken bättre.

Åh en sån karl!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

....ja det är ju betydligt trevligare än att låta bli!