Best Of

Nu finns en lista med highlights från min blogg, enligt mig själv.

2007-05-25

Oengagerad

Jag har helt tappat stinget på att engagera mig i stort och smått.
Det finns så mycket som jag - egentligen - bryr mig om och upprörs av.
Stackars lilla Madeleine.
Oroar mig för flygstrejker till jag ska till Finland.
Oroar mig för tågstrul till vi ska till Göteborg.
Garvar skadeglatt åt den obetänksamme italienaren.
Fundersam inför tredje sonen börjar skolan i höst.
Besvärad av att inte veta hur barnen vill fira mor på söndag.

Men det får ändå inte plats att uppta tillräckligt med neuroner för att engagera...
Nu finns bara plats för Här & Nu.

Här.


Nu.


Andas.

2 kommentarer:

  1. Stackars italienare...livet är inte lätt alla gånger...*s*

    För övrigt tycker jag du gör rätt i att leva här och nu - finns absolut ingen anledning att göra något annat. Morgondagen kommer ändå! Så sluta oroa dig, allt ordnar sig ;-)

    SvaraRadera
  2. Tack....

    Jag håller mig här.

    Och nu.

    SvaraRadera

....ja det är ju betydligt trevligare än att låta bli!