Best Of

Nu finns en lista med highlights från min blogg, enligt mig själv.

2007-05-08

Glest med uppvaknanden

Trots en skön dag med... dagis - 6-års - hemmajobb - röj - dagis - handling - middag - fika - nattning - plugg - tv.... så blev det inga större uppvaknanden som drabbade mig.
Mest glidit på alltså.

En sak har jag iallafall gjort.... Kontaktat gamla mäklaren för att få hjälp med deklarationer i morgon eftermiddag. Hua, det blir inte kul. Femtielva husaffärer och minst lika många reavinstuppskov... Och jag har ingen aning om hur mycket av det som herr Borg vill inkassera nu.
Förhoppningsvis vet mäklaren det, och förhoppningsvis är det inte så mycket.
Nåja, det styr jag inte över, och ska därför inte låta mig stressas av.

I brist på uppvaknanden får jag nog ta och gå och sova - tänk om några uppvaknanden faller över mig där?!?

God kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

....ja det är ju betydligt trevligare än att låta bli!