Best Of

Nu finns en lista med highlights från min blogg, enligt mig själv.

2007-05-07

Inskolning på Byängsskolan

Nä nu ger jag upp för idag.

Men resten av veckan blir lugn - jag ska ha inskolning med sonen på skolan där han börjar 6-års i höst. Det är tisdag till fredag 9-11, så vi får väl se om jag åker in till jobbet efter eller om jag jobbar hemifrån på eftermiddagarna.
På torsdag ska jag ta med dottern så att vi kan hälsa på hennes nya dagis. Hon är lite lätt skeptisk till att byta dagis, så det blir bra att få komma och titta lite.

Men under inskolningen måste jag plugga också... På fredag eftermiddag ska jag skriva certifiering i något så spännande som MS .NET FW 2.0 Windows-based Client Development hos Cornerstone. Jag har inte öppnat boken än...

Nyss fick jag ett erbjudande om att åka till Göteborg i början av juni och hålla ett föredrag på Delphi-dagarna. I erbjudandet ingick att ta med familjen och bjuda dem på Liseberg...! Det vore alldeles perfekt, det är ju precis innan jag ska iväg och segla två veckor med småbarnens storebröder. Jag hoppas bara att det inte krockar med ett möte i Finland som planeras samma vecka.

Dags att plugga ett tag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

....ja det är ju betydligt trevligare än att låta bli!