Best Of

Nu finns en lista med highlights från min blogg, enligt mig själv.

2007-05-04

Pingfunderingarna fortsätter

Det var ju en smålustig liten definition av att Pinga jag skrev tidigare.

Men det får mig också att bli så sur förbannad irriterad och uppgiven. Att det ska vara så enormt centralt att svara och höra av sig helt enligt mallen och spelreglerna.

Så f-n heller.
Vill jag ta kontakt gör jag det.
Vill jag vara reptilsnabb på reply-knappen så är jag det.

Hur bra det är för att fungera med alla människor som är inställda på Spelet är väl en annan sak. Troligen inte alls.

Är det nu så att någon trots allt kör med pingarna, varför då inte kunna säga "Trevligt att du fanns där och ville svara mig, jag tänkte på dig och ville bara se om du tänker på mig också"...

Men det vore ju ärligt, och den parametern finns inte med i spelet.
Så är det väl.
Bara att acceptera.

BCF? Jag? Nä.... ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

....ja det är ju betydligt trevligare än att låta bli!