Best Of

Nu finns en lista med highlights från min blogg, enligt mig själv.

2007-05-31

Snacka går ju

*pust*
Nu har jag snackat för mina kollegor i två timmar oavbrutet. Om saker som är extremt ointressanta för ungefär alla i hela världen som inte var i detta konferensrum. Troligen ganska ointressanta för de som var här också, men de behöver tyvärr veta om detta för att kunna utföra sina arbetsuppgifter.
Och i morgon ska jag göra samma sak, men om nånting annat.
Det kostar på att försöka göra sig umbärlig inför sommarlovet... ;)

Jag sitter och funderar lite på om jag ska skriva något om VVS. Och jag menar inte rörmokare alltså. Men njae, det får mogna lite...

Två timmar kvar till avfärd mot brännbollen. Ska försöka förbereda mig lite inför morgondagens snackande... och inför nästa veckas föredrag i Göteborg. Det blir tydligen fullsatt. 50 pers, inte jättestort men ändå ganska stort. Den största samling jag pratat inför utan att veta något om någon i publiken. Lite pirrigt, men ska bli kul. Min största oro är att jag ska snacka för mycket... Och att demospöket ska slå till så klart... Försöker finslipa på detaljerna så att inget kan gå fel. Men det kan det ju alltid iallafall...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

....ja det är ju betydligt trevligare än att låta bli!