Best Of

Nu finns en lista med highlights från min blogg, enligt mig själv.

2007-05-10

Kvitter på tunnelbanan

Nu har jag varit alldeles för seriös en stund. Läst tidningar och haft lite åsikter. Bryter raskt det med en upplevelse från tunnelbanan på väg till jobbet efter dagens inskolning.

Det sitter en tjej på nånstans mellan 17 och 28 år (suck jag måste vara skitgammal nu som inte kan avgöra närmare än så.... jobbade jag på systemet skulle jag begära leg iaf) som så högt hon bara kan utan att påkalla sig t-baneordningsmännen sitter och gullpratar med pojk(flick?)vännen i mobilen. Ååååh vad hon saknar honom (henne?) Vad länge det är kvar till ikväll... *suck* Hon räknar timmarna - och minuterna!

* Varför? Du sitter på tunnebanan - skicka ett sms istället (mms skulle inte funka vet jag eftersom hon försökte övertala vännen att skaffa 3 så att de kunde mms'a och videoprata hela dagarna)
* Därför! Passa på att njut, snart har de första 5 minuterna gått och ni börjar sucka när ni ser att den andra ringer...

BCF? Jag? Bara lite. Störtskönt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

....ja det är ju betydligt trevligare än att låta bli!